Заблуда 1: Сам ще си направя реклама и ще спестя срества
Освен ако нямате добри познания в сферата на графичният дизайн и предпечатната подготовка, то самостоятелните действия от този род не са желателни. Аудиторията има доста набито око и лесно ще забележи вашите грешки в дизайна. Ако вашето лого е "домашно производство" ще накара хората да си мислят, че не сте сериозни или че не можете да си позволите графичен дизайнер. По-доброто решение е да спестите средства и да отидете в студио за графичен дизайн.
Заблуда 2: Колкото по-голяма аудитория - толкова по-добре
Колкото аудиторията е по-голяма толкова тя е по-малко таргетирана. По-малката таргетирана аудитория ще комуникира по-малко. В края на краищата излиза, че ще похарчите едно и също количество пари за един и същ брой потенциални клиенти.
Заблуда 3: Всяка публичност е добра
Тъй като бизнесът ви вероятно е малък и оперира в малки пазари, то лошата публичност може да ви навреди доста. Лошият слух може да бъде много бързо разпространен и лесно да окаже негативен ефект върху продажбите. В тази връзка е добре да знаете, че една добра устна препоръка може да увеличи бързо продажбите.
Продължава...
2. ПТП Консулт, консултации при ПТП, безплатна правна помощ, обезщетение при ПТП
3. Асоциация на здравните мениджъри в България
4. Доктор Николай Миринчев уролог андролог Бургас камъни в бъбреците простата пикочен мехур заболяване
5. Доктор Миринчева нефролог в Бургас, цистит, пиелонефрит, камъни в бъбреците
6. Тракийско дружество